Eg opnar min nye blogg med to måleri frå mitt arbeid. Desse bileta er nokre døme frå min produksjon. Desse to måleria kan vera introduksjonen til min blogg, som etterkvart vil handle om politikk, marxisme til bruk i realøkonomien sine krisetider, kunst som formiblar av endring, men også estetiske kriteria, og mykje meir. Dei to første bileta på denne bloggen illustrerar mykje av min politiske ståstad og vil håpnadsfullt vera med på å gje inspirasjon til mange som har ei samfunnsinteresse og ei vilje til debatt om endring. Og å gje folk meir interesse for politikk, samfunn og kunst, enn det dei hadde før. Velkommen alle interesserte til min blogg om politikk og kunst!

Ivar Jørdre

P.S.
Etterkvart kjem det fleire galleri med ulike typar arbeid frå min kunstproduksjon. Det gjeld tekstar og dikt også.

About ivarjordre

painter, aktivist, writer, revolutionary, human
Småprat | Dette innlegget vart posta under Politikk, samfunn. Bokmerk permalenkja.

Legg att eit svar

